Z czym to się je?
JAKI JEST
PLAN IMPREZY?
———
W piątek w ciągu dnia odbywa się blok wymiany wiedzy, po nim następuje ogłoszenie tematu jamu, które rozpoczyna 40h pracy nad grami. Całość zwieńczona jest obradami jury, review publiczności i przyznaniem nagród. Przed całą imprezą, w czwatek organizowane jest before party dla poprawienia integracji.
NA CZYM POLEGA
BLOK WYMIANY WIEDZY?
———
amJam to okazja do integracji środowiska gamedevowego w Polsce, ale także okazja do przepływu doświadczenia i wiedzy. Dlatego po raz drugi wzbogacamy jego formułę o piątkowe wykłady i dyskusje, podczas których uczestnicy mają szansę wymienić się swoimi doświadczeniami związanymi z produkcją i prototypowaniem gier oraz rozruszać umysły przed startem jamu.
W ramach bloku swoją wiedzą dzielą się będą zarówno zaproszeni goście, jak i członkowie zespołów biorących udział w amJamie. Zapraszamy każdy z zespołów do podjęcia interesującej ich tematyki, rozpoczęcia dyskusji, albo podzielenia się swoim wyjątkowym doświadczeniem.
JAKIE TEMATY BYŁY PORUSZANE?
———
Stawiamy na praktyczne zagadnienia, z jakimi mierzą się developerzy w trakcie tworzenia gier. Szczególnie interesuje nas to , co wspólne dla jamów i codziennej pracy, było więc o prototypowaniu, kreowaniu wizji artystycznej oraz technicznej pracy nad grą.
Wykłady 2017:
„Czterowarstwowa struktura narracji”
Przemysław Pomorski
„Jeden ficzer by wszystkimi rządzić”
Kacper Domański
„Piękno oszczędnego stylu. Kiedy mniej znaczy więcej”
Artur Sadłos
„Kiedy warto się narobić, żeby się nie narobić? Czyli jakie możliwości tworzenia tooli daje Unreal.”
Krzysztof „Dalton” Pachulski
„Jak i po co robić Game Jamy. Retrospekcja paru jamów ze sporą oglądalnością na YouTube.”
Andrzej Koloska
„Czy zespół jamowy potrzebuje producenta?”
Krzysztof Pachulski, Jarosław Kulik, Magdalena Cielecka, Andrzej Koloska, Małgorzata Mitręga, prowadzący: Tomasz Kontny
KTO OCENIA
EFEKTY JAMU?
———
Pod koniec amJamu przyznawane są nagrody za trzy pierwsze miejsca oraz nagroda publiczności. W skład Jury, zwyczajowo już, wchodzą członkowie firm biorących udział w jamie. Każdy zespół zgłaszający się do udziału w amJamie, ma możliwość zgłoszenia jednego jurora, który razem z resztą jury będzie oceniać efekty pracy nad grami. Każdy z jurorów ocenia wszystkie zespoły za wyjątkiem tego, z którym przyjechał.
Nagroda publiczności przyznawana jest w głosowaniu uczestników jamu po zaprezentowaniu swojej gry przez każdy zespół.
REGULAMIN
———
Więcej o ocenianiu prac i przebiegu jamu można przeczytać w regulaminie
CO JEST
PRZYGOTOWANE?
———
- miejsca pracy (uczestnicy zostaną rozlokowani w pokojach po 1-2 zespoły)
- monitory (po jednym na uczestnika), klawiatury i myszy
(po wcześniejszym zgłoszeniu w ankiecie) - tablice, markery, post-ity i to, co może się przydać przy gorącym omawianiu pomysłów
- częściowe wyżywienie (ciepłe posiłki, ciągły dostęp do przekąsek)
- materace i kanapy do spania
- prysznice
- wifi lub internet w sieci
- taras, bilard, piłkarzyki
- ciekawe nagrody
- dobra integracja : )
CO NALEŻY
ZE SOBĄ ZABRAĆ?
———
- komputer
- kabel zasilający
- tablet graficzny (jeżeli potrzebujecie)
- kabel sieciowy lub odbiornik wifi
- pozytywne nastawienie
CO MOŻE BYĆ
PRZYDATNE?
———
- koc, śpiwór, poduszka lub pluszowy miś – zależnie od tego, czego potrzebujecie do spania
- ręcznik, ulubiony żel pod prysznic
- wygodne ubranie (całość trwa kilkadziesiąt godzin)
Organizatorem amJamu jest Artifex Mundi S.A. © Artifex Mundi 2018 All rights reserved.